loading...
ویستا20
صدرا بازدید : 78 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
شاخص تفهیم اتهام شد!
در این جلسه قاضی افکار عمومی از کلیه حاضرین در جلسه به خصوص هیأت منصفه خواست با رعایت بی طرفی و انصاف در پایان دادگاه نظر خود را اعلام کنند.
دیروز جلسه تفهیم اتهام شاخص با حضور اصحاب رسانه، هیأت منصفه و قضاوت قاضی "افکار عمومی" برگزار شد.

در این جلسه قاضی افکار عمومی از کلیه حاضرین در جلسه به خصوص هیأت منصفه خواست با رعایت بی طرفی و انصاف در پایان دادگاه نظر خود را اعلام کنند.

* اولین پرسش قاضی افکار عمومی و از جناب شاخص این بود که شما از کی وارد بازار سرمایه شدی؟

من از سال 1346 وارد بورس شدم و الان حدود 47 سال دارم و همه من را می شناسند دیگه نیاز به توضیح ندارد جناب قاضی.

* اما شما در حال حاضر برای بسیاری از فعالان تالار حافظ ناشناخته هستید حداقل برای قدیمی ها

بله خوب من در سال 87 یک عمل جراحی زیبایی داشتم و شکل و قیافه ام را بروز کردم تا یکم خوش تیپ تر بشم راستش می خواستم همیشه جوان بمونم واسه همین بوتاکس کردم دیگه یکجورایی چین و چروک در قیافه ام نمی افته همیشه شادابم خلاصه واسه این من را نشناختن

* خوب چرا تغییر قیافه دادی؟

هیچی یک رییس داشتم به اسم شماره یک که اتفاقاً خیلی از من خوشش می اومد و دوست داشت همیشه سرحال باشم اون پیشنهاد داد بعد هم خرج عمل را داد و من هم انجام دادم مگه بد شدم آقای قاضی

* نه خیلی هم خوبه فقط با این قدی که تو این سال ها کشیدی موندم چند سال دیگه می خواهی تا کجا دراز بشی؟

قربونت برم حالا که سری توسرا درآوردم و سرم داره به طاق می خوره تو ناراحتی نمی تونی یک آدم موفق و با حال را ببینی!! عجب مردم ایران بخیل شدن

* درست صحبت کن وگرنه از جلسه اخراج می شی و غیابی محاکمه می شی.

چشم قربان

خوب اتهام تو قلب واقعیت است این اتهام را قبولی داری

 نه که قبول ندارم من مغز واقعیت هم نیستم چه برسه به قلبش

* شوخی بسه منظور اینکه واقعیت را درست نمایش نمی دهی

خوب حتماً گیرنده مشکل داره چون اشکال از فرستنده نیست تازه مگه همین چند سال اخیر که گیرنده ها اصلاً یکسری اطلاعات اقتصادی را نمی گرفتن اتفاقی افتاد که حالا گیر دادین به من

* تو از خودت دفاع کن فرا فکنی نکن

آقاجون به کی قسم بخورم من طبق فرمولی که بهم دادن همه چی را حساب می کنم خوب اگر فرمول شیشه خورده داره به من چه، بعدشم مگه قد من کوتاه بشه وضع تو خوب می شه که هی مدام مارا می بری دادگاه ، آقا نون یک عده ای به قد بلند من وصله چرا نمیفهمی اگه من رشد نکنم بساط یکسری بهم می خوره

* خوب اگه راست می گی اسم اونها رو بگو

والا من هم می خواستم بگم ولی اسم اونها تو جیب کتم بود برای شب عید خانمم لباس ها را داده خشکشویی ظاهراً هم اسم ها تو ماشین لباسشویی پاک شده

* خوب مگه خودت اسم ها را ننوشتی دوباره بنویس

خیلی سعی کردم قبل از دادگاه بنویسم اما جدیداً یکجورایی آلزایمر گرفتم هی یادم می ره آخه سن که رسید به پنجاه خوب فشار می یاد ....

* باشه پس اطلاعات نمی دی

آقا این همه اطلاعات دادم می گی اطلاعات نمی دی دست مریزاد شما بپرس من جواب بدم

* این فرمول از کجا برای تو تعریف شده

تا اونجایی که من می دونم از "بورس برره" می گن اونجا یکبار طغرل خان از پایین برره برای اینکه با بالا برره ای ها لج کرده بود گفت هیچ شاخصی اعلام نشه جز شاخص "دوبرره" که همین شاخص جدید خودمونه

* ولی من پرسیدم اونها این موضوع را تکذیب کردن

آقا دیوار حاشا بلنده نشون به اون نشون که تو اون زمان تو پایین برره قمار خونه ها را جمع کردند برید نشریات اون زمان را ببینید متوجه می شوید.

* پس خوب حالا پشیمانی یا نه

بابا به چه زبانی بگم من کاره ای نیستم برید سراغ اونهایی که این بلا را سر من آوردن

* دفاع آخرت را بیان کن

من بی گناهم اگر باور نمی کنید از شماره یک بپرسید

* شماره یک را به جایگاه دعوت کنید، نظر شما راجه به این اظهارات چیست؟

آقا من اسمم شماره یکه ولی شماره یک نیستم شماره یک، پنج شش ماهی می شه که رفته سفر منم ازش خبر ندارم می گن مدرسه غیر انتفاعی زده و در به در دنبال معلم می گرده

* یعنی شما اظهارات شاخص را تأیید می کنید

آقا من اصلاً در جایگاهی نیستم که تأیید یا تکذیب کنم فقط می تونم بگم شاخص وسیله است، هدف نیست.

* برای بار آخر از متهم می پرسم خواسته ای دارید؟

آقا من می خوام به شکل قبلم برگردم چون بعضی وقتها خیلی دلم می گیره که قدیمی ها من را نمی شناسند و به من محبت ندارند

* لطفاً هیأت منصفه نظر نهایی خود را اعلام کند

جناب قاضی هیأت منصفه به اتفاق آراء شاخص را بی گناه اعلام کرده و تقاضا دارد که با توجه به اظهارات متهم ایشان با یک عمل مجدد جراحی به حالت قبل برگردد و برای پزشک جراح قبلی دعوتنامه فرستاده شود تا مشخص گردد به دستور چه کسی این عمل را انجام داده و آمرین با رعایت انصاف مورد پرسش قرار گیرند.

"این مطلب طنز است"

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 725
  • بازدید سال : 1,636
  • بازدید کلی : 21,834
  • کدهای اختصاصی