loading...
ویستا20
صدرا بازدید : 142 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

تحلیل تکنیکال حمل و نقل خلیج فارس

برای حفارس دو نوع شمارش در نظر داریم
 

 

 

برای حفارس دو نوع شمارش در نظر داریم

 

در شمارش اول که محتمل ترین شمارش است اولین موج اصلاحی یعنی موج A در 143 تومان به پایان رسیده و صعود فعلی برای تشکیل موج B است .در اینصورت حداقل هدف این موج محدوده 210 تومان است که در این حدود مقاومت نیز دارد اگر بتواند از این سطح هم عبور کند هدف بعد 230-240 و بعد 255 تومان خواهد بود.

صدرا بازدید : 33 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
براساس نظریه بحران نمایندگی مشاهده شد:
آشفته بازار حفظ منافع در بورس تهران/ الویت منافع شخصی به ملی
مدت هاست که میخوام یه مطلب درباره بحران نمایندگی بنویسم، اما خودکارم رنگ نمی داد. بالاخره امروز قسمت شد و فرصت رو مغتنم دیدم که لااقل یه مطلب کوتاه در خصوص این موضوع بنویسم.

مدت هاست که میخوام یه مطلب درباره بحران نمایندگی بنویسم، اما خودکارم رنگ نمی داد. بالاخره امروز قسمت شد و فرصت رو مغتنم دیدم که لااقل یه مطلب کوتاه در خصوص این موضوع بنویسم

صدرا بازدید : 140 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)
افت معنادار شاخص بورس با وجود وعده‌های متعدد مسئولان دولت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شاخص کل بورس که بیش از دو ماه روند نزولی به خود گرفته امروز هم با افت معنادار دیگری به کانال 76 هزار واحد برگشت.

حدود یک ماه پیش پس از برگزاری جلساتی میان شرکت‌های حقوقی و عالی‌ترین مقام وزارت اقتصاد قول و وعده‌های بسیاری مبنی بر حمایت از بازار داده شد و حتی تشکیل صندوق ریالی و افزایش توان صندوق توسعه بازار داده شد.

صدرا بازدید : 129 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)
مدیر صندوق سرمایه گذاری تأمین سرمایه آرمان عنوان کرد:
توقف روند نزولی بزودی/بازدهی 40 درصدی بازار سرمایه در سال جدید
به اعتقاد بنده همچنان بازار سرمایه در سال 93 ارجح ترین بازار با بازدهی 30 الی 40 درصد خواهد بود همچنین صنایع پیشتاز در سال آینده صنعت دارو، بانکداری و مخابرات می باشد.
در روز گذشته شاهد افت مجدد شاخص به میزان 296 واحد بودیم و شاخص کل به رقم 77219 واحدی رسید.
صدرا بازدید : 76 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)
عوامل موثر بر بودجه 93 سيماني‌ها

فاطمه حاج‌علي: شركت‌هاي سيماني در گزارش‌هاي سال 93 با وجود بحث هدفمندي يارانه‌ها و افزايش نرخ حامل‌هاي انرژي، بودجه‌هاي مناسبي را ارائه كرده‌اند كه بر روند سودآوري اين صنعت تاكيد دارد.

مديرعامل شركت سيمان فارس و خوزستان به عنوان سهامدار عمده شركت‌هاي سيماني، مهم‌ترين فاكتورهاي مورد توجه در بودجه سال 93 سيماني‌ها را تشريح كرد.
صدرا بازدید : 49 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)
بورس در انتظار معجزه حقوقی‌ها

دنیای اقتصاد- تقریبا سه هفته از اجرایی شدن دستورالعمل‌های سازمان بورس و اوراق بهادار برای حمایت از سهامداران حقیقی می‌گذرد که در تازه‌ترین دستورات ابلاغ شده از سهامداران حقوقی خواسته شده تا بازارگردانی بازار سهام را برعهده بگیرند. حقوقی‌های بازار اما نظرات متفاوت و زیربنایی‌تری دارند.

صدرا بازدید : 77 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
شاخص تفهیم اتهام شد!
در این جلسه قاضی افکار عمومی از کلیه حاضرین در جلسه به خصوص هیأت منصفه خواست با رعایت بی طرفی و انصاف در پایان دادگاه نظر خود را اعلام کنند.

دیروز جلسه تفهیم اتهام شاخص با حضور اصحاب رسانه، هیأت منصفه و قضاوت قاضی "افکار عمومی" برگزار شد.

 

در این جلسه قاضی افکار عمومی از کلیه حاضرین در جلسه به خصوص هیأت منصفه خواست با رعایت بی طرفی و انصاف در پایان دادگاه نظر خود را اعلام کنند.

صدرا بازدید : 41 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
در گفتگو با یک کارشناس بازار سرمایه عنوان شد:
پایان نزول شاخص در هفته آخر اسفند
با توجه به خیز بلندی که طی سال جاری در بازار سرمایه رخ داد وقوع یک افت بلندمدت هم دور از انتظار نبود با این حال این اصلاح در آخرین مرحله خود می باشد بطوریکه از هفته آینده می تواند تغییر روند در جهت صعود صورت گیرد.

با توجه به خیز بلندی که طی سال جاری در بازار سرمایه رخ داد وقوع یک افت بلندمدت هم دور از انتظار نبود با این حال این اصلاح در آخرین مرحله خود می باشد بطوریکه از هفته آینده می تواند تغییر روند در جهت صعود صورت گیرد.
صدرا بازدید : 44 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
رویای بورسی برای امسال
هدیه لطفی: روند کاهشی شاخص کل بورس تهران همچنان ادامه دارد، به‌طوری‌که طی دو روز گذشته شاخص با حدود هزار واحد کاهش به کانال 77 هزار واحد رسید و افت 5/13 درصدی را نسبت به نقطه اوج آن (89 هزار و 500 واحد) تجربه کرد.
صدرا بازدید : 60 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
در پی اقدامات سریالی اداره نظارت بر بازارها
دوئل ناظر با حقوقی ها / کارت دعوتی که برگشت خورد !
مدیر ناظر بر بازارهای سازمان بورس در حالی تلاش های متعددی در راستای جلوگیری از افت شاخص کل و نمایش عملکرد مناسب این حوزه انجام می دهد که به نظر می رسد نحوه عملکرد واحد متبوع خود را به روند صعودی یا نزولی شاخص کل وابسته می داند و به همین دلیل یک تنه در برابر روند بازار ایستاده است غافل از آنکه برخی از حقوقی ها نقش بسیار پررنگی در وقایع اخیر دارند و تعمدا به جو منفی بازار دامن می زنند
صدرا بازدید : 74 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)
دو روی سکه شانس در بورس
احتمال تحقق زیان دو برابر کسب سود است!/ دامنه نوسان مثبت افزایش می یابد ؟
"شیر یا خط" پیشامدهایی که در پرتاب یک سکه سالم در بحث احتمالات و محاسبه میزان شانس وقوع یک رویداد عنوان می شود و طبق آزمایش های انجام شده احتمال مشاهده هر روی سکه سالم 50 درصد می باشد.

صدرا بازدید : 76 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)
سفارش همزمان خرید و فروش، حقوقی ها را از سقف فروش معاف می کند

با توجه به اینکه بخشی از سهامداران حقوقی و نهادهای مالی علاقه مند هستند سقف فروش برداشته شود، ازطریقمصوبه جدیدمی توانند ضمن افزایش نقدشوندگی و حمایت از سهامداران خرد، رأساً در جهت حذف سقف فروش فعلی با انجام عملیات بازارگردانی پیش قدم شوند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 1,115
  • بازدید کلی : 21,313
  • کدهای اختصاصی